Evenimente MFE

Studiile arată că la nivel global piața de print va crește în următorii 5 ani cu peste 10%. De asemenea, în România se prevede o creștere semnificativă a pietei de print în următorii 5 ani, conform unui raport al companiei Smithers Pira (cea mai mare autoritate mondială în domeniul realizării studiilor privind industria tipografică).

 

Activitatea firmei va fi dedicată printului outdoor: bannere, mesh-uri, steaguri, colantări casetate pe diferite suporturi, panouri publicitare, decorări vitrine și inscripționări auto, sisteme publicitare pentru expoziții: pop-up spider, roll-up banner, pop-up desk, mese pentru sampling.

 

Municipiul Ploiești este parte a unei zone cu potențial foarte mare de urbabizare, conform unui raport realizat de Banca Mondială în 2013, fiind înconjurat de comune cu densitate mare de populație și având o dinamică de dezvoltare rapidă. În acest context de dezvoltare a zonei, firmele mici pot răspunde rapid și eficient comenzilor mici, personalizate.

 

Serviciile oferite includ și partea de consultanță. Concret, pe lângă partea de producție, firma oferă servicii de grafică, livrarea produselor realizate și montarea acestora.

Pentru fidelizarea angajaților start-up-ul va investi în dezvoltarea lor permanentă, prin învățarea continuă a noilor tehnici și tehnologii, prin participarea la cursuri de specializare grafică și târguri în domeniu.

 

Scopul  firmei este să evolueze spre produse prietenoase cu mediul, durabile și calitative.

 

Informații despre start-up-ul Extreme Advertising & Publicity:

Valoarea totală a investiției: 184.113 lei, din care subvenție – 177.753 lei

Valoarea tranșei I: 110.155 lei

Valoarea transei II: 67.598 lei

Când a fost înființat: aprilie 2019

Nr. locuri de muncă create în regiunea Sud Muntenia: 2

Nr. locuri de muncă nou create dedicate persoanelor vulnerabile: 1

 

Obiectivele afacerii în următorii 3 ani:

– Atingerea unei cote de piață de cel puțin 2% în regiunea Sud-Muntenia (inclusiv București) și generarea unui profit în creștere cu 20% de la un an la altul;

– Implementarea unor sisteme proprii de reciclare a materialelor utilizate în producție;

– Adoptarea unui sistem alternativ de energie.